Umiejętności

W dziale "Pobieralnia", gdzie będę umieszczał pliki do wydruku z elementami do gry wrzuciłem pdf  z grupą pierwszych beta kart: w większości są to znane już przedmioty, trochę broni i pancerza, kilka flaszek z magicznymi świństwami oraz dwie pierwsze umiejętności.

Pierwsza z nich pozwala wojownikowi na wykonanie dodatkowego ataku, raz na walkę kosztem większego wyczerpania organizmu i straty jednego punktu życia. Fabularnie jest to proste, każdy jest w stanie wycisnąć z siebie więcej niż normalnie, najwyżej trzeba później dłużej odpoczywać.

Druga umiejętność jest dla maga: Skupienie -kosztem jednego Życia można powtórzyć jeden nieudany test (ala hacele) czarowania, oczywiście też raz na walkę.

Jak na razie nie mam pomysłu na umiejki dla złodzieja, ale kolega Palmer podpowiedział mi ciekawe rozwiązanie: wprowadzenie elementów pomiędzy starciami a polegającymi na penetrowaniu podziemi jak w PitchCarze czy Wyścigu Pokoju w wykonaniu kapslowym. Idea ekstra, warto nad nią pomyśleć, co myślicie o wykorzystaniu do gry przestrzeni codziennej naszego mieszkania: trzeba będzie wspiąć się na stół, umiejętnie ominąć kuwetę kota i przeskoczyć nad dywanem... Łapiecie o co chodzi? Wykorzystanie dostępnych na co dzień przedmiotów do wejścia w magiczny świat Krain...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz