Prace nad blogiem I

erwus, przyznam się, jestem zadowolony z obecnego stanu, czcionka Elric nadała dość szczególnego klimatu całości, kolory są stonowane i miedziane, a i grafika powitalna wydaje się, na moje oko, być bardzo zacna. Trochę czasu zabrało mi dojście do tego etapu za pomocą różnych eksperymentów i prób, ale ponieważ jestem człowiekiem liczącym się ze zdaniem innych, prosiłbym o jakąś informację zwrotną od czytelników którzy z tego co mówi mi pan Google Analitics, co jakiś czas pojawiają się na stronie. Wiecie, żeby cały czas się rozwijać, trzeba czasem posłuchać innych, szczególnie bardziej doświadczonych ode mnie blogujących. Jeśli ktoś chciałby wymienić się linkami albo buttonami to też proszę bardzo.

2 komentarze:

  1. Całkiem fajnie, ja bym od siebie dodał, żeby pozycje poziomego menu były tą samą czcionką zrobione co nagłówki w menu bocznym (pionowym).

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za opinię, grafy przygotowane w bocznym pasku na dole, jak będę miał chwilkę spróbuję wrzucić je do paska górnego z nazwami kart.

    OdpowiedzUsuń