Nowości, nowości...

A u nas same nowości: kolejne testy, tym razem w grupie wiekowej gimnazjalistów i ok. 25 latków, nowe forum (proszę sprawdzić gdzie przeniesie nas button) oraz kolejne ciekawostki dotyczące zmian w mechanice: zaczynamy!



Po pierwsze: arena otrzyma planszę o trzech dodatkowych poziomach, różnicującą trudność zbicia pionów z każdej ćwiartki, oraz ułatwiającą ataki na potwory skaczące i latające (miejsca na Arenie). Każda ćwiartka będzie symbolizowana przez kolejną kartę na Torze Inicjatywy.

Po drugie: dotychczasowe Karty Ataku Planszy zostaną zastąpione przez Bestariusz: każdy przeciwnik (lub ich grupa) otrzyma osobistą kartę na której będzie można znaleźć jego rycinę, krótką plotkę na temat jego zachowania ("Uważajcie! Zdarza mu się zionąć trucizną!"), schemat rozstawienia klocków oraz Atak Specjalny...

Po trzecie: Kostka Warunków określająca dominujący w konkretnym starciu żywioł, który może zaktywizować Specjalne Ataki przeciwników (lub ułatwić użycie Umiejętności bohaterom)...

Po czwarte: Specjalny tor kończący walkę klęską graczy: jeśli nie uda im się wygrać w określonej ilości tur, ponoszą klęskę...

Po piąte: Punkty Doświadczenia i Karta Pamięci: dwa elementy do zaprojektowania na później...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz