Kolejne kroki

Dziś szybko na temat tego, czym zajmiemy się w najbliższej przyszłości: aktualna mechanika sprawdza się bardzo dobrze i co najważniejsze, nie odciąga zbytnio od sedna gry czyli pstrykania, a jedynie je porządkuje i urozmaica. Nie dorzucamy już kolejnych nowych mechanizmów tylko rozwijamy to co mamy, a na liście są następujące elementy:

1) projekt schematu planszy (miejsca aktywne, pułapki, strefa cienia),

2) rozwój postaci (oczywiście: klasyczne punkty doświadczenia w formie żetonów koloru białego, o niewiadomym jeszcze kształcie (3, 4, 5. 6kąty i koła są już zajęta, jaki kształt kojarzy Wam się z doświadczeniem i rozwojem?)), do tego trzeba opracować Karty Pamięci do sejfowania aktualnego stanu gry,

3) wprowadzenie przedmiotów które będą walutą na Miedzianej Planecie, nie mogą być to kolejne żetony, gdyż byłoby ich już zbyt dużo, raczej stawiamy na karty ekwipunku ze złomem który stanie się dość wartościowy dla mechaników i zbieraczy spotykanych pomiędzy kolejnymi bitwami, mam ochotę na dodanie tutaj jakiejś mini-gry przedstawiającej targowanie się z kupcami, ale to w późniejszym czasie...

4) scenariusze łączące poszczególne starcia we wspólną kampanię oraz dodające do nich rys scenograficzny,

5) oraz pułapki -specjalny rodzaj klocków, które dopiero po przewróceniu będą zadawały obrażenia, wąskie walce z trzema kolcami, po przewróceniu jeden z nich będzie dodawał obrażenia;

Czuj Duch Maszyna!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz