Umiejętności

Dziś kolejna porcja kart do samodzielnego wydrukowania, pocięcia i przetestowania: są to kart małego formatu symbolizujące szczególne zdolności zależne od profesji bohaterów.



Pierwsza umiejętność zostaje wybrana przez gracza przy tworzeniu postaci, w przypadku maga oczywistym wyborem powinna być Magia, dająca mu cień szansy na przeżycie kilku pierwszych starć, wojownik i złodziej mogą wybrać dowolną umiejętność startową. Symbol pod nazwą umiejętności mówi o minimalnym poziomie danej cechy (romb: Siła, trójkąt: Zręczność, owal: Wiedza) niezbędnej do użycia umiejętności. Awans na kolejny poziom umożliwia wybór kolejnej umiejętności. Na udostępnionym arkuszu znajduje się po dwie umiejętności dla wojownika i złodzieja oraz pięć dla maga, przy czym mag może posiadać tylko jedną magię żywiołu.

arkusz umiejętności (pobierz) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz