Efekty czyli wszystko co może się przydarzyć zazwyczaj się przydarza...

Wrzucam kolejną porcję kart używanych w rozgrywce: dziś będą to znaczniki rozmaitych stanów umysłowych i cielesnych w których znaleźć się mogą nasi dzielni bohaterowie...

Karty należy wydrukować i skleić ze sobą łącząc je w pary za pomocą identycznych obrazków. Na czterech bokach jednej strony mamy liczby od 1 do 4 na drugiej od 5 do 8, wskazują one na siłę oddziaływanie i czas jego trwania. Za każdym razem kiedy efekt działa oraz w turze postaci na którą działa obracamy wskaźnik tak by wskazywał liczbę o jeden mniejszą od poprzedniej (kiedy schodzimy z 5 obracamy znacznik na drugą stronę i kładziemy na 4).

A teraz szybki opis efektów wraz z odpowiednim obrazkiem:

Odtrutka: postać jest odporna na zatrucia.


Zatrucie: postać jest pod wpływem działania trucizny i w każdej swojej turze traci 1 punkt życia.












Ochrona przed żywiołem: przez określoną liczbę tur postać ignoruje część obrażeń zadanych przez wybrany żywioł.


 
Klątwa: gracz wykonuje wszystkie działania ręką niedominującą (np. gracz praworęczny lewą ręką)

 
Ogłuszenie: gracz przez określoną liczbę tur nie może porozumiewać się z innymi graczami za pomocą mowy ani słyszeć co mówią (słuchawki na uszy), można próbować dogadać się na migi.

 
Gruboskórność: gracz ignoruje część obrażeń.


 
Oślepienie: gracz wszystkie czynności wykonuje z zamkniętymi oczami ( w przypadku gry solo automatyczna klęska)

 

Zapomnienie: gracz nie może korzystać z zaklęć.


Osłabienie: gracz nie może atakować.


 
Przygnębienie: gracz nie może korzystać z umiejętności.



Tak wyglądają pierwsze przymiarki do wprowadzenie nutki strategicznej do walk zręcznościowych.
Arkusz do wydruku i sklejenia można pobrać stąd: KLIK!

2 komentarze:

  1. Wydrukowałem karty, rozumiem, że teraz trzeba je ze sobą posklejać? Czy jest różnica czy zrobię to łącząc dowolne wartości na krawędziach?

    OdpowiedzUsuń
  2. Złóż obie strony tak by zgadzała się orientacja grafiki.

    OdpowiedzUsuń