Świat jako tło do wydarzeń rozgrywających się w rozmaitych grach jest bardzo ważny. W fabularkach poświęca mu się znaczną część podręczników, w nowoczesnych planszówkach często jednak odsuwa się go drugie tło, stawia daleko za mechaniką. Myślę, że niesłusznie, dobra scenografia i przemyślane historie potrafią nadać blask i splendor zręcznie skonstruowanej mechanice.
Elementalion to projekt w fazie produkcji. Kolejne elementy dochodzą, odpadają, zmieniają się, mutują. cztery żywioły, stal, światło, ciemność... Rozgrywka zręcznościowa i proste zasady, opierające się na pamięci, intuicji i zdolnościach manualnych.
Świat: Królestwo, klasyczne fantasy.
Będziemy musieli je opuścić.
Przeniesiemy się na Miedzianą Planetę.
To świat autorski, w którym kilka lat temu prowadziłem sesje rpg i który próbowałem zaadoptować do potrzeb przygodowej gry planszowej.
Gigantyczna konstrukcja snąca w mroźnej przestrzeni, napędzana mocą zniewolonej w silniku Duchmaszyny.
Klimat retrofuturystyczny, steampunkowy i ezoteryczny. Nieustający konflikt pomiędzy proletariatem a szlachtą. Kryzys paliwowy i zbliżająca się zagłada. Szalejący technotrąd.
Testy zostaną przeprowadzone w settingu fantasy z elementami steampunka, później przeniesiemy akcję na Argona7.
Że też nie wpadłem na to wcześniej...
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz