Wszystkiego dobrego!
Z okazji nowego roku postanowiłem sobie, że szczerze spróbuję zebrać w jednym miejscu pomysły do gry przygodowej którą sklejam już od kilku dobrych lat.
Uprzedzając pytania czytelników:
-gra nie jest dokończona, istnieje w wielu rozmaitych fragmentach,
-różne z nich były testowane, do kolejnego etapu (wersji gry) przechodzą najlepsze,
-jestem skutecznie odcięty od jakichkolwiek spotkań testowych na żywo, wybieram więc rozmowy na forum;
-gra ma być grą przygodową, z decyzjami modyfikującymi dalszy rozwój scenariusza, rozwojem postaci, zmieniającą się planszą oraz dużą ilością tekstów -historii,
-gra ma czynnik losowy, aczkolwiek chciałem żeby gracz zawsze miał wybór: rzut kośćmi lub wydanie zasobów,
-gracze przegrywają wspólnie, wygrywa tylko jeden z nich,
Zacząłem od mechaniki testowania postaci graczy i zarządzania prawdopodobieństwem sukcesu/porażki przy podjętych akcjach.
Do tego odrobina kuszenia losu ("push your luck") oraz planowania akcji w czasie.
Fragmentaryczna całość wisi na GoogleDocs z opcją komentarzy:
poooqowa gra przygodowa
Zapraszam i pozdrawiam
p.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz