Anonimy

Ha ha!
Kilka głosów na temat mojego działania blogowo-projektowego spowodowało, że pomysł podoba mi się coraz bardziej.
Wiecie, człowiek często robi na przekór dobrym radom doświadczonych znajomych. Taki uparty charakter, nie raz już miałem przez niego problemy, ale jak się nie ma co się lubi to trzeba polubić co się ma. Tak więc kontynuuję pokazywanie dziur i braków oraz chwalenie się fragmentami i strzępami. Cały czas z wiarą, że zapał pozwoli dotrwać do etapu grywalnego produktu.

Komentarzy nie ma wiele, wszak i materiału nie było dużo: ot kilka zdań i szybkich, paint'owych schematów. Za to, jak się jakiś pojawił to konkretny: anonim podpytywał czy żetony są obowiązkowe, czy nie da się podmienić je na kosteczki. Myślę sobie: "co? kosteczki? jak odwrócić kosteczkę, jak zaznaczyć na niej zmianę w czasie, jak podskoczy problem z przygotowaniem kolejnego prota, ile to może w końcu kosztować? Niee, mają być żetony!" A bezczelny anonim ciśnie dalej: "A co? Rzucasz nimi?" Więc wziąłem w lewą rękę żetony, w prawą małe kolorowe sześcianiki i ułożyłem je na stole.



Sześcianiki są fajniejsze. Żetony bez zapuszczonych paznokci nie chcą odrywać się od blatu.
Sześcianiki są bardziej materialne, punkt to punkt. Żetony przy każdym kichnięciu fruwają po stole.
Sześcianiki wygrały. Żetony czekają w pudełku.
Sześcianiki. Albo kamyki, nakrętki, monety, cokolwiek co może leżeć i ma kolor. Są uniwersalne i łatwiejsze do prototypowania, szybsze do przygotowania, prostsze do znalezienia.

Mała rzecz a cieszy.
Bodziec do pracy? Poniekąd.

Nienawidzę anonimów, ale ten jeden ma u mnie browara. Daj znać amigo ktoś ty.

Muszę popracować nad swoją postawą i przestać robić dobrym radom na odwrót. Ale tym czasem, dopóki ta przemiana nie dotknie mnie swoją uzdrawiającą mocą pracuję dalej.

PS. Kosteczki są fajne ale nazwa KOSTKA zarezerwowana jest dla k10 użytych w grze. Myślałem nad słowem PUNKT ale z kolei zaburzy bo zrozumienie warunków testów. Chyba pozostaje słowo ZNACZNIK ale jest trochę długie.

ELEMENTALION AKTUALNY

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz