Czerwcowe prototypy

Dziś kącik fotograficzny: kilka niewyraźnych zdjęć dwóch aktualnych projektów, które doczekały się bardzo wczesnej beta wersji.

Na pierwszy ogień "Orszak Bachusa" zwany też "Straszną Bidą" (pozdrowienia dla O. z moonsoon group), początkowo gra logiczno-przygodowa a dziś logiczno-arytmetyczna układanka.


Wczesna faza pojedynku (2 minuta), kolorowe kości modyfikują punktacje zakończonych strzałkami (zamkniętych) odcinków. Małe kostki symbolizują trójkolorowe punkty.


Kolejne starcie z lotu ptaka.


Wersja z kafle startowym: znaczne przyspieszenie akcji już od pierwszej tury. Plus zdziwiona mina bóstwa wina.


A teraz szablony kości do gry o której pisałem ostatnio: kolega Krzysiek z forum gamekeepera znacznie przyśpieszył prace nad projektem: dzięki amigo za doskonałe pomysły, zapraszam do współpracy. Na zdjęciu: wydruk plus plastelina do wypełnienia kości.


Dziesięć gotowych kości do rozgrywek testowych. Kości robi się bardzo przyjemnie, każda kolejna jest ładniejsza od poprzedniej.

W weekend poturlam trochę i zobaczymy co z tego się wykluje.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz